Laatu ja vastuu – nämä arvot ovat Spreadshirtille tärkeitä. Kun kyse on tekstiileistä, niille annetut sertifikaatit ja laatusinetit toimivat takuuna. Ne kertovat, pitääkö valmistaja kiinni voimassa olevista normeista, ja valmistaako hän tuotteensa reiluin ja luontoakunnioittavin menetelmin. Myös ajankohtaisuus on tärkeää. Kaikki sertifikaatit täytyy uudistaa säännöllisesti.
Mitkä sinetit, sertifikaatit ja jäsenyydet valmistajat esittivät meille edellisen päivityksen yhteydessä, (10/2020) näet seuraavalta listalta. Jos jotakin valmistajaa ei löydy listalta, se ei tarkoita, ettei sen tuotteilla ole sertifikaattia, vaan, että käytössämme ei ollut sertifikaattia viime päivityksen hetkellä. Otathan tämän huomioon. Klikkaamalla nimiä pääset yrityksen nettisivulle. Lisäksi saat tietää onko valmistaja allekirjoittanut toimintaohjeen.
Jos sinulla on kysyttävää tuotteistamme tai niiden valmistajista, ota yhteyttä ystävälliseen asiakaspalveluumme
Anvil on Gildan Activewear Inc.:n tytäryhtiö. Yksi brändin tärkeimmistä missioista on nostaa esille asiakkaidensa ainutlaatuisuus. Tämä näkyy ennen kaikkea vaatteiden istuvuudessa ja käyttömukavuudessa – valikoimasta jokainen löytää itselleen sen mieleisimmän vaihtoehdon. Anvilin t-paidat ovat Öko-Tex®-standardi 100 -sertifioituja.
Belgialainen valmistaja B&C ei tunne kompromisseja: Kaikki t-paidat, pikeepaidat ja collegepaidat ovat Öko-Tex®-standardi 100 -sertifioituja. Business Social Compliance Initiative (BSCI) -yritysvastuujärjestelmän ja Fair Wear Foundation (FWF) -säätiön jäsenenä yritys sitoutuu lisäksi korkeiden sosiaalisten standardien ylläpitämiseen kaikissa tuottajamaissa.
Hellä vauvalle: Babybugzin, brittiläisen tekstiilivalmistajan Mantisworldin pikkulapsille suunnatun merkin koko tuotevalikoimalla on Öko-Tex®-standardi 100 -sertifiointi. Valmistaja ei myöskään käytä tuotteidensa vetoketjuissa ja painonapeissa allergioita aiheuttavaa nikkeliä.
BagBase on Beechfield Brandsin laukkumerkki.
Beechfieldin lippikset ja lakit ovat taatusti reilusti ja puhtaasti tuotettuja. Sosiaalinen vastuu, ympäristönsuojelu ja tiukka lainmukaisuus kuuluvat tämän valmistajan yritysetiikkaan siinä missä säännölliset tarkastukset. Tämä pätee niin omiin kuin alihankkijoiden tuotantolaitoksiinkin.
Terve elämäntyyli, sosiaalinen vastuu: Bellalla ei vain puhuta, vaan toimitaan ensin ja puhutaan sitten: Yrityksen liikerakennukset hyödyntävät aurinkoenergiaa, työsuhdeautot ovat hybridikäyttöisiä, paperi FSC-sertifioitua ja yrityksen perinteisiin kuuluu puiden istutus. Mallikelpoista!
Build your Brandin katumuodissa on todella reilu meininki. Muodikkaita, urbaaneja malleja arvostavat löytävät täältä etsimänsä. Sosiaalinen vastuu on kuitenkin Build your Brandille aivan yhtä tärkeä. Business Social Compliance Initiative (BSCI) -yritysvastuujärjestelmän jäsenenä brändi on sitoutunut korkeisiin sosiaalistandardeihin kaikissa tuottajamaissa.
"Ei odottamista, vaan toimintaa". Continental Clothing Company teki tästä periaatteesta oman missionsa ja käynnisti EarthPositive-kokoelmallaan luomutekstiilialan vallankumouksen vähentämällä tuotantopäästöjään jopa 90 %. Tämä trendikäs tuottaja – edelleen keskikokoinen yksityisyritys – on sitoutunut eettiseen toimintaan ja tarkastuksiin koko viljely-, tuotanto- ja myyntiprosessin aikana.
Gustav Daiber merkitsee laajaa tuotevalikoimaa ja pitkää yrityshistoriaa, josta huokuu kokemus. Ekologinen vastuu ja korkea laatu ovat tämän valmistajan tuntomerkkejä.
The Fruit Code on Fruit of the Loomin omien käytännesääntöjen suoraviivainen nimi. Sen takana on kuitenkin tuhtia asiaa: koodeksi takaa kestävän, turvallisen tekstiilituotannon sekä reilut työolosuhteet, eikä sitä sovelleta vain omiin vaan myös alihankkijoiden tuotantolaitoksiin.
Koko perheelle suunnatut vaatetuotteet kuuluvat valmistaja Gildanin maailmanlaajuiseen tarjontaan. Jännittävien leikkauksiensa ja muodikkaiden väriensä ansiosta nämä t-paidat tulevat päivittäiseen käyttöön. Lisäksi brändi panostaa erityisesti ympäristönsuojeluun.
Valmistajan Korntex® erikoisalaa ovat työvaatteet. Yritys on myös johtava varoitusliivien toimittaja, joten meille oli kunnia-asia laajentaa Spreadshirtin tuotevalikoimaa Korntex®-varoitusliiveillä.
MBW on erikoistunut nallemme kaltaisiin mainostuotteisiin, joiden tuotanto tapahtuu Kaukoidässä. Juuri siksi jatkuva laadunvalvonta ja sosiaalinen vastuu ovat erityisen tärkeitä tälle perheyritykselle. Sen yhteistyökumppanit ovat ensisijaisesti yrityksiä, jotka täyttävät BSCI-yritysvastuujärjestelmän tai International Council of Toy Industry (ICTI) -järjestön vaatimukset. Niitä tukevat paikan päällä neuvoa-antavat tiimit ja tarkastusryhmät.
Yritys, jolla on takanaan yli 110-vuotinen historia kuten Russellilla, on tehnyt koko joukon oikeita valintoja. Niihin on kuulunut tietenkin alusta asti panostaminen innovaatioon, laatuun ja integriteettiin: nykyään kaikkia tuotantolaitoksia valvoo riippumaton WRAP-organisaatio, ja koko tuotevalikoima on Öko-Tex 100 -sertifioitu.
The Fair Spirit – tämän alaotsikon Sol's-brändi on omaksunut itselleen, ja ranskalaisen valmistajan lupauksen saa ottaa kirjaimellisesti. Tekstiili- ja laukkualan ammattilainen voi viitata huomattavaan sertifikaatti- ja sopimuspalettiin: testattuja tekstiilejä, reilua kauppaa, ympäristönsuojelua – lista ei jätä toivomisen varaa.
Lanseeraamalla Spreadshirtin oman malliston olemme toteuttaneet pitkäaikaisen unelmamme. Pyrimme yhdistämään trenditietoisuuden loistaviin painotuloksiin. Kaikki Spreadshirt-malliston tuotteet ovat Öko-Tex®-standardi 100- ja BSCI-sertifioituja. Pyynnöstä kerromme mielellämme myös muista sertifikaateista.
Trendimerkki Stanley & Stella on enemmän kuin vain hyvien luomuvaatteiden valmistaja. Stanley & Stellan tuotteissa tinkimättömään käyttömukavuuteen yhdistyy reilu tujaus Rock’n’Rollia ja syvänvihreä omatunto. Brändi hyväksyy kumppaneikseen luomupuuvillan kasvattajasta vaatetehtaaseen vain yrityksiä, joiden toiminnan kestävyydestä ja ympäristöystävällisyydestä sekä kunnioittavasta suhtautumisesta työntekijöihin se on itse varmistunut.
Promo-paitoja, jotka täyttävät kovimmatkin vaatimukset – näin Stedman määritti tehtävänsä yli 60 vuotta sitten. Amerikkalaisyritys on pysynyt motolleen erittäin uskollisena tähän päivään asti. Firman itselleen asettamiin vaatimuksiin kuuluvat sellaisten standardien, kuten Öko-Tex® 100, täyttäminen sekä yrityspolitiikka, jossa korostuvat reiluus ja integriteetti.
Urban Classics edustaa trendikästä ja käytännöllistä katumuotia, jonka laatu pitää pintansa. Kestävän laadun takana on vastuullinen suhtautuminen resursseihin ja työntekijöiden reilu kohtelu – arvot, joita Urban Classics puolustaa BSCI-yritysvastuujärjestelmän jäsenenä.
Vain asiakkaat, jotka ovat itse ostaneet tämän tuotteen, voivat antaa arvioita ja arvosteluja. Tähtiluokitus (yhdestä viiteen) on kaikkien arvostelujen keskiarvo. Asiakkaat voivat myös jättää kirjallisia arvioita. Julkaisemme nämä arvostelut sen jälkeen, kun olemme moderoineet ne.