Spreadshirtin TeamShirts-brändi käynnistää uuden mainoskampanjan ja laajentaa urheiluvaatevalikoimaa.
More infoNaisvoimaa! Spreadshirt juhlii naispuolisten Markkinapaikka-designereiden ja shopin ylläpitäjien kasvavaa menestystä. Vuonna 2018 kaksi kolmesta suurimman liikevaihdon omaavasta partnerista oli naisia. Naisten osuus 20 parhaan joukossa kipusi seitsemään (2013 heitä oli vain kolme). Naisten liikevaihto on noussut muutamassa vuodessa 157 % (miesten 19 %). Olemme iloisia tästä kehityksestä.
More infoSPOD starttaa! Dropshipping- eli suoratoimituspalvelu SPOD (Spreadshirt Print-On-Demand) on osa US Shopify -palvelua.
More infoHanne Dinkel siirtyy CCDO:ksi (Chief Customer Delivery Officer) Leipzigin pääkonttoriin. Hänen tavoitteenaan on edistää Spreadshirtin asiakaslähtöisyyttä.
More infoEkologisuus on meille ensiarvoista! Spreadshirt laajentaa kokoelmaansa "Premium Organic" -linjalla. Vaatteet on tehty 100 % sertifioidusta luomupuuvillasta. Spreadshirt on ensimmäinen print-on-demand-alusta, joka tarjoaa omia luomutuotteita.
More infoEnnätysvoitto, kasvu USA:ssa ja uudet partnerit tekevät vuodesta 2017 menestyksekkään: Spreadshirtillä on takanaan lähes 15 %:n kasvuvuosi. Leipziglainen sähköisen kaupankäynnin yritys onnistui ensi kertaa kasvattamaan maailmanlaajuisen liikevaihtonsa yli 100 miljoonaan euroon ja saavutti 8,2 miljoonan (käyttökate) ennätystuloksen.
Tästä lisää uutishuoneessaSpreadshirt laajentaa tuotevalikoimaansa: Markkinapaikalta ja partnerishopeista on nyt saatavilla julisteita ja seinäkuvia. Seinätaiteen lanseerauksen myötä 80 000 Spreadshirt-partnerille avautuu uusia mahdollisuuksia markkinoida designejaan.
Tästä lisää uutishuoneessaSpreadshirt laajentaa päätoimipaikkaansa Leipzigissa ja luo 36 uutta työpaikkaa. Lisäksi eCommerce-yritys rakentaa pääkonttorinsa katutasoon 734 m2 lisätilaa, josta 600 m2 toimistoja. Vuonna 2017 Leipzigissa syntyi 36 uutta työpaikkaa, vakaan kasvun ansiosta luotiin maailmanlaajuisesti lisäksi 60 uutta työpaikkaa. 2018 on tarkoitus palkata lisää uusia työntekijöitä, joista yli 40 Leipzigin toimipaikkaan.
Sähköisen kaupankäynnin yritys Spreadshirt vie TeamShirts-merkin neljään uuteen maahan. Spin-off-yritys tarjoaa palvelujaan Tanskassa, Suomessa, Norjassa ja Ruotsissa. Tulo Pohjoismaiden markkinoille vahvistaa TeamShirtsin osuutta Spreadshirt-ryhmän liiketoiminnassa. 2017 TeamShirtsin kasvu edeltävään vuoteen nähden oli 60 % .
Spreadshirt panostaa edelleen markkinapaikkaansa ja lanseeraa designer-showroomin sekä vesileiman. Osana laajaa markkinapaikkastrategiaa tämä edistää Spreadshirt-yhteisön designerien näkyvyyttä ja parantaa myyntimahdollisuuksia.
Spreadshirt vahvistaa asemaansa suoran digitaalipainatuksen edelläkävijänä ja sijoittaa 1,2 milj. Brotherin GTX-tekniikkaan. 45 GTX-painokoneen hankinnan ansiosta jokaisessa viidessä tuotantopaikassa käytetään jatkossa suoran digitaalipainatuksen uusinta tekniikkaa. Asiakastilausten entistä nopeamman käsittelyn ja korkealaatuisten tuotteiden avulla Spreadshirt haluaa kehittää markkinajohtajan asemaansa Euroopassa pitkäaikaisesti.
Tästä lisää uutishuoneessaSpreadshirt Manufacturing Polska sp.z.o.o. viettää juhlavuotta: Spreadshirt on tuottanut 10 vuoden ajan Puolan Legnicassa ja luonut siten 300 työpaikkaa naapurivaltiossa. Kaikkiaan sieltä on lähtenyt jo yli 13 miljoonaa yksilöllisesti suunniteltua tuotetta erinäisiin maihin Euroopassa. Siten Legnicassa painetaan kaikkiaan 50 % Euroopan tuotantomäärästä.
Spreadshirt ei ole vielä 15 vuodenkaan jälkeen perustamisesta kadottanut innovatiivisuuttaan ja tarjoaa käyttöön uuden designtyökalun, jolla asiakkaat voivat luoda yksilöllisiä asuja ja asusteita. Web-sovelluksen ulkoasu muuttuu perin pohjin. Se näkyy nyt vaakakuvana, ja se on optimoitu työpöydälle ja tabletille.
Tästä lisää uutishuoneessaStartup-yritys aikuistuu: Spreadshirt juhlii 2017 15-vuotissyntymäpäivää Se, mitä aikoinaan liikeideakilpailussa luonnehdittiin ”epärealistiseksi yritysmuodoksi”, on nykyään kansainvälinen asuja ja asusteita valmistava sähköisen kaupankäynnin yritys, joka tarjoaa tuotteillaan pohjan minkä tahansa viestin välittämiseen. Spreadshirt on määräävässä markkina-asemassa Euroopassa ja sen kasvu on ollut perustamisesta saakka jatkuvaa.
Spreadshirt-tarina blogissaTeamShirts – verkkopalvelu erityisesti ryhmätilaajille – julkaisi ensimmäisen saksalaisyleisölle itse tuottamansa koulunpäättäjäisaiheisen YouTube -mainospätkän ”Abgehen mit Stil”. Spreadshirtin spread-off-yrityksenä se panostaa selfmade-tuotantoon.
Tunnustus optimoidusta käyttäjäkokemuksesta ja nopeasta kansainvälisestä myynnistä: Spreadshirtin uusi partneriosio saavutti shortlist-nimeämisen Drapers Digital Awards -kilpailun osiossa ”Best User Experience”.
Tästä lisää uutishuoneessaSpreadshirt-CEO Philip Rooke on nimennyt vuoden 2017 teemaksi strategian ”Fokus USA” haastaen siellä määräävässä markkina-asemassa olevat alan yritykset. Tavoitteina ovat lisäksi kauppakumppanuuden kehittäminen shoppien ja markkinapaikkojen osalta sekä oman aseman vahvistaminen Euroopassa. Näin Spreadshirt pyrkii jatkamaan tasaista kasvuaan.
Tästä lisää uutishuoneessaUusi partneriosio mullistaa Spreadshirtin teknologian. Tässä komentokeskuksessa partnerit luovat uusia shoppeja sekä hallitsevat ideoitaan ja tuotteitaan. Tärkeimpiin uudistuksiin kuuluu automaattinen kansainvälinen myynti: sen lisäksi, että uudet designit julkaistaan partnerin kotimarkkinapaikalla, ne myös tarkastetaan automaattisesti ja asetetaan tarjolle myös muilla 14 eurooppalaisella markkinapaikalla.
Tästä lisää uutishuoneessaPartnerien palveluita laajennetaan tuotevalikoiman optimoinnin ja markkinointistrategian osalta ilmaisella ”Spreadshirt-partneri”-sovelluksella. Sovellus on saatavilla Android-laitteille ja iPhonelle. Sovellus on saatavilla englannin-, saksan- ja ranskankielisenä.
Tästä lisää uutishuoneessaSpreadshirt lanseeraa Pixel Cottonilla pelaajien elämäntapaan keskittyvän maailmanlaajuisen tarjonnan. Interaktiivisella verkkosivulla pelaajille on tarjolla valikoituja kannatustuotteita: vaatteita, asusteita ja paljon muuta.
Tästä lisää uutishuoneessaSpreadshirt laajentaa ylempää johtoporrastaan ja nimittää Hugo Smoterin kaupalliseksi johtajaksi (CCO). Uudella toimella kansainvälinen verkkokauppa-alusta keskittää asiantuntemusta, nopeuttaa innovaatio- ja päätösprosesseja ja luo siten edellytykset kasvun jatkumiselle.
Tästä lisää uutishuoneessaTiimiPaidat, Spreadshirtin ryhmätilausmerkki, on ehdolla jo kahden himoitun palkinnon saajaksi. Online Retail Awards 2016 nimesi yrityksen kategoriassa ”Mobile site of the year”. Tämän lisäksi Print-On-Demand-palvelun tarjoaja vakuutti Retail Week Tech & Ecomm Awards 2016:n esivalinnassa peräti kahdessa kategoriassa: ”Innovation of the Year” ja ”The OpenMarket M-Commerce Retailer of the Year”.
Spreadshirt ottaa käyttöön uuden provisiomallin shopin ylläpitäjille. Uudistus koostuu kolmesta keskeisestä osasta: 20 %:n kumppanuusprovisiosta, jopa 40 %:n menestysbonuksesta ja uudistetusta maksumallista. Tämän myötä suurin osa partnereista tienaa enemmän. Sitä paitsi hallintokulut vähenevät huomattavasti.
Tästä lisää uutishuoneessaTiimiPaidat lanseeraa mobiilin konfigurointityökalun Saksassa, Ranskassa ja Isossa-Britanniassa. Spreadshirtin ryhmätilausmerkki laajentaa palvelujaan entisestään. Ryhmät – kuten urheilujoukkueet tai koululuokat – voivat nyt suunnitella ja tilata tiimituotteensa älypuhelimella todella helposti.
Spreadshirt voittaa kultaa arvostetussa German Stevie Awards 2016 -kilpailussa! Kansainvälisen verkkokauppa-alustan kymmenpäinen henkilöstöosasto palkittiin kategoriassa ”Vuoden HR-tiimi” kokonaisvaltaisesta lähestymistavastaan strategisen työnantajakuvan luomiseksi – rekrytoinnista työntekijöiden sitouttamiseen sekä arvostavaan yrityskulttuuriin ja kommunikaatioon.
Spreadshirt reagoi tilausvolyymin kasvuun avaamalla Krupkassa (Tsekki) kolmannen eurooppalaisen tuotantopaikkansa ja luo kapasiteetteja jatkuvalle kasvulle vuonna 2016.
Spreadshirt sijoittuu Saksan tämänvuotisen Service-Champions-rankinglistan ensimmäiseksi toimialalla ”yksilöidyt vaatteet ja asusteet – online” . Sen lisäksi eCommerce-verkkoalustalle myönnettiin Saksan suurimman palvelurankkauksen kokonaiskilpailun hopeamitali. Tarkastelun kohteena oli palvelun laatu 1500 yrityksessä 189 toimialalta.
TiimiPaidat-merkki valtaa uusia maita. Tilauspalvelu ryhmille lanseerattiin menestyksekkäästi Saksassa vuonna 2014. Nyt se aloittaa toimintansa Yhdistyneessä kuningaskunnassa (www.teamshirts.co.uk) ja Ranskassa (www.teamshirts.fr).
Avaamalla uuden myymälän japanilaisen Rakuten -markkinapaikan US-verkkoalustalla Spreadshirt jatkaa kasvuaan ulkoisilla markkinapaikoilla.
Tv-mainokseenSpreadshirt avaa oman myymälän Saksan eBay:ssä. Siten verkkokauppayritys nostaa ulkoisten markkinapaikkojensa lukumäärän kuuteen. Saksan eBay:n lisäksi verkkoalustan tuotteita on saatavilla Amazonilla Yhdysvalloissa, Saksassa, Ranskassa ja Isossa-Britanniassa sekä Yhdysvaltain eBay:ssä.
Uusi vaihe kaikkien palveluiden optimointiin mobiililaitteissa: Spreadshirt lanseeraa Spreadshopin uuden, täysin responsiivisen myymäläjärjestelmän. Olennaisia parannuksia ovat intuitiivisesti käytettävä, käyttäjäystävällinen layout, nopea sivunlataus ja uusien ominaisuuksien helppo integrointimahdollisuus. Avoimessa beta-vaiheessa Spreadshirt-myyjiä pyydettiin antamaan aktiivista palautetta tuotekehitykseen.
T-paita-fanit kautta maailman juhlivat joka vuosi kansainvälistä t-paitapäivää 21. kesäkuuta. Spreadshirt julistaa suuren design-kilpailun ja kehottaa kaikkia Instagrammin käyttäjiä jakamaan cooleimmat, vitsikkäimmät ja provokatorisimmat t-paita-tyylinsä yhteisön kanssa #spreadstyle-hashtagissa.
”Spread it with Spreadshirt”: Spreadshirt aloittaa kesäkauden 2015 uudella iskulauseella ja euroopanlaajuisella tv-kampanjalla. Kummankin 20 sekuntia kestävän mainospätkän sanoma on: Jokainen voi levittää ja jakaa ideoitaan, tunteitaan ja mielipiteitään.
Tv-mainokseennternet World Business palkitsee Spreadshirtin IWB Shop Awards 2015 -kilpailun toisella sijalla. Vuonna 2014 kannettavia laitteita varten tehdyt optimoinnit mobiili markkinapaikka ja yhden sivun kassa palkitaan kategoriassa ”Paras mobiili verkkokauppa”.
Maaliskuussa Spreadshirtistä tulee lisäksi ProSiebenSat.1:n menestysformaatin ”CIRCUS HALLIGALLI” virallinen lisenssikumppani.
Spreadshirt ostaa luovaa neuvontapalvelua ja luottaa berliiniläiseen Jung von Matt / Spree -mainostoimistoon. Jung von Mattin päätehtävänä on terävöittää Spreadshirt-merkkiä.
Kultaluokitus Spreadshirtille: Konsultointiyritys ServiceValue tutki yhteistyössä DIE WELT -päivälehden kanssa 300 verkkokaupan internetsivuja ja kiitteli Spreadshirtin asiakaslähtöisyyttä.
Spreadshirtin joulumyynti on yrityksen historian paras. Globaali ennätyspäivä: 15. joulukuuta 19 200 tilausta.
Lisää tarkkoja lukujaVuonna 2014 Spreadshirt rekisteröi sivustollaan tuplasti edellisvuotta enemmän mobiililaitteita käyttäviä kävijöitä. Lanseeraamalla mobiilin markkinapaikan ja uuden uloskirjautumisen yritys on optimoinut verkkoalustan keskeiset toiminnot mobiilikäyttöön ja asiakkaiden muuttuneisiin tarpeisiin. Lisätietoja tästä.
Lanseeraamalla merkin TeamShirts (www.teamshirts.de) Spreadshirt jatkaa monipuolistamisstrategiaansa Saksan markkinoilla. Uusi tarjonta kohdistuu erityisesti ryhmätilausten, kuten urheilujoukkueiden, polttariseurueiden ja yritysjuoksujen, lukumäärän kasvuun.
Spreadshirt sijoittuu Saksan tämänvuotisen Service-Champions-rankinglistan ensimmäiseksi toimialalla ”yksilöidyt vaatteet ja asusteet – online” . Sen lisäksi eCommerce-verkkoalustalle myönnettiin Saksan suurimman palvelurankkauksen kokonaiskilpailun hopeamitali. Tarkastelun kohteena oli palvelun laatu 1500 yrityksessä 189 toimialalta.
Spreadshirt julkaisee ensimmäisen kerran B2B TV-mainoksen, jonka kohderyhmänä ovat nykyiset ja mahdolliset myyjät. Markkinointivastuullisten ja merkkien haltijoiden ohella on tarkoitus puhutella myös myynninedistämisestä kiinnostuneita bändejä ja yhdistyksiä tai seuroja.
Leipzigista Rio de Janeiroon: Spreadshirt ottaa vastuun brasilialaisesta eCommerce-yrityksestä Vitrinepix ja saapuu siten Etelä-Amerikan mantereelle. Verkkoalusta jatkaa laajennus- ja kansainvälistymiskurssiaan menestyksekkäästi.
Spreadshirt sponsoroi kansainvälistä valokuvakilpailua #tshirttheworld, jonka aiheena on t-paita epätavallisissa tilanteissa kautta maailman. Raati valitsi ja palkitsi parhaat yli 400 lähetetystä kuvasta.
Leipzigin tuhatvuotisjuhlan valmistelut ovat alkaneet: Leipzig 2015 e.V. -yhdistys avaa Spreadshirtin avustuksella shopin, jossa kaupungin asukkaat ja vieraat voivat yksilöidä ja tilata matkamuistoja. Yhdistyksen puheenjohtajan ja kaupunginjohtajan Torsten Bonewin lempimotto on ”Elämä Leipzigin ulkopuolella on mahdollista, mutta turhaa.”
Toukokuu tuo mukanaan lukuisia tapahtumia: In-house-tapahtumien K5 Open Housen ja Open IT:n lisäksi Spreadshirt osallistuu ensimmäistä kertaa sponsorina ja oman osaston kanssa Dresdenin t-paita-festivaaliin. Samalla valmistellaan jo seuraavaa tapahtumaa, jokavuotista t-paitapäivää 21. kesäkuuta.
Uusi tv-mainos näkyy tänä vuonna koko Euroopassa. Tv-katsojat Saksassa, Isossa-Britanniassa, Ranskassa ja Ruotsissa näkevät neljässä arkipäivän tilanteessa, kuinka Spreadshirtin tuotteet sopivat kaikkiin tilaisuuksiin ja grafiikat kaikkiin mielialoihin. Mainoksen voi katsoa täältä.
Oman malliston lanseerauksesta on nyt kulunut vuosi ja kokemukset ovat erittäin positiivisia: Lähes 20 prosenttia kaikista tilauksista oli Spreadshirt-malliston tuotteita. Premium t-paidat ovat sekä miesten että naisten topseller.
Vuonna 2013 Spreadshirtiin kuuluu kautta maailman 72 000 myyjää, joiden designeja ja tuotteita voi tilata heidän omista nettikaupoistaan, Spreadshirtin markkinapaikoilta ja muiden kanavien kautta, kuten esimerkiksi Amazonilta.
”Yink” ( www.yink.com ) on Spreadshirtin oma merkki isoina määrinä tilattavien, yksilöityjen tekstiilien ja mainosartikkelien painattamiseen.
Guido Laures on Spreadshirtin uusi teknologiajohtaja. Tietotekniikan diplomi-insinööri seuraa tehtävässä Matthias Spiessiä, yhtä Spreadshirtin perustajista. Spiess jätti yrityksen operatiivisen toiminnan lokakuussa 2012 oltuaan Spreadshirtin teknologiajohtajana yli kymmenen vuotta. Lisää tietoa Guido
Myös vuonna 2013 Spreadshirt osallistuu Leipzigin Designers´Open -festivaaliin. Kolmen päivän sijasta yrityksen ovet olivat tänä vuonna kuutena päivänä avoinna. Perinteisen t-paita-workshopin ja tuotantokierrosten lisäksi vierailijoita odotti outlet shop ja aloittelijoiden design-workshop.
Maaliskuussa 2013 Spreadshirt-mallisto esiteltiin menestyksellisesti Euroopassa. Nyt E-Commerce-verkkoalustan ensimmäinen oma t-paitamallisto on saatavilla myös Pohjois-Amerikassa.
Spreadshirt lanseeraa kosketusnäyttöä varten optimoidun t-paitadesignerin ja vastaa siten yhä useammin langatonta yhteyttä käyttävien Spreadshirt-käyttäjien tarpeisiin. Uuden t-paitadesignerin ansiosta käyttäjät voivat nyt suunnitella ja ostaa lempipaitansa tabletilla.
21. kesäkuuta Spreadshirt viettää kansainvälistä t-paita-päivää mottona ”My Shirt, My Voice”. Moton mukaisesti yritys kunnioittaa t-paitaa muoti-ikonina ja yksilöllisen itseilmaisun asusteena lukuisilla online-tapahtumilla sekä bileillä Leipzigissa jo kuudetta kertaa.
Spreadshirt on saanut Red Herring Top 100 Europe Awards.-palkinnon. Siten yritys noteerattiin jo toistamiseen vuoden 2006 jälkeen yhdeksi Euroopan lupaavimmista yksityisistä teknologiayrityksistä.
Spreadshirt aloittaa kevään piristetyn logon ja uudistetun yritysidentiteetin siivittämänä. Raikas look nähdään ensi kerran uudessa TV-mainoksessa. Vähitellen koko sovellusalusta tullaan uudistamaan. Lisätietoja.
Spreadshirt lanseeraa ensimmäisen oman mallistonsa nimellä ”Laatua sydämellä”. E-Commerce-verkkoalusta tekee tämän yhteistyössä tekstiilituottaja Switcherin kanssa. Erityisen lähellä Spreadshirtin sydäntä on avoimuus asiakasta kohtaan. Jokaisen tekstiilin etiketissä on niin sanottu ”DNA-koodi”. Sen avulla kuluttaja voi nähdä tuotteen koko tuotantoprosessin internetistä (www.respect-code.org). Lisää tietoa taustoista ja mallistosta
Spreadshirt julkaisee vuoden 2012 taloudellista tilannetta koskevat luvut: Tämän vuoden aikana asiakkaat tilasivat yhteensä noin 3 miljoonaa tuotetta. E-Commerce-verkkoalusta on tehnyt 65 miljoonan euron liikevaihdon, mikä merkitsee 42 prosentin kasvua menneeseen vuoteen nähden. Lisää tarkkoja lukuja
Spreadshirt kuuluu myös vuonna 2012 Designers‘ Openiin ja avasi DO Spotina ovet t-paitapajaan. Samaan aikaan Leipzigin päätoimipisteessä pidettiin myös akatemia suunnittelijoille ja yhteistyökumppaneille. Yksipäiväisen konferenssin puitteissa järjestetyissä työpajoissa Spreadshirtin yhteistyökumppanit oppivat uutta ja vaihtoivat mielipiteitä.
Spreadshirt avaa uuden tuotantopisteen Hendersoniin (Las Vegas, Nevada) ja vastaa näin ennätykselliseen kasvuunsa Amerikan markkinoilla.
Huhtikuun menestyksen johdosta Spreadshirt järjestää toisen vaatekirppiksen toimipisteensä ulkotiloissa Leipzigissa. Nelinumeroinen voittosumma lahjoitettiin Leipzigin lastensäätiölle.
Spreadshirtin Berliinin työntekijät saavat uuden kodin. Pääkaupungin konttori muuttaa Oranienburger Straßelle.
Tämänhetkinen TrendReport paljastaa: vain 1,9 % Spreadshirtin tuotteista palautetaan. Spreadshirt pysyttelee näin selkeästi verkkokaupankäynnin keskimääräisten palautuslukujen alapuolella.
Asterix ja Obelix valtaavat Spreadshirtin. Clothing-Commerce-verkkoalusta allekirjoittaa lisenssikumppanuuden ranskalaisen kustantamon Albert René kanssa. Shoppiin
5. t-paitapäivää juhlitaan Spreadshirtillä tietenkin kunnolla. Spreadshirt kunnioitti yrityksensä sydänseutuja avoimien ovien päivällä Greensburgissa sekä t-paitatorilla Leipzigissa.
Huhtikuun teema oli tänäkin vuonna Spreadshirtillä ympäristötietoisuus. Yrityksen sisäisten kattoterassi-istutuskampanjoiden ja ympäristöä säästävän pyöräilyn lisäksi Spreadshirt järjesti oman vaatekirppiksen. Siellä yksi jos toinenkin käyttämätön paita löysi uuden omistajan mottoa ”Poisheitto out, kierrätys in” noudattaen.
Spreadshit julkisti vuoden 2011 tuloslaskelman. Clothing-commerce-verkkoalusta paransi liikevaihtoaan 43% edellisvuoteen nähden. Lisäksi Spreadshirt ilmoitti uuden tuotantopisteen perustamisesta Las Vegasiin.
Jalkapallolegenda Lothar Matthäus kävi tutustumassa Leipzigin päätoimipaikkaan. Vierailun syynä oli hänen oma t-paitamallistonsa Spreadshirtillä. Hänen, sekä tunnettujen hahmojen kute The Avengersien ja Bibi Blocksbergin t-paitoja on saatavissa Spreadshirtiltä vuodesta 2012 alkaen.
Vihdoinkin: Tästä lähtien sisäänkirjautuminen ei ole enää välttämätöntä Spreadshirtiltä tilattaessa. Uusi vierastili tekee siitä mahdollista. Lisäksi verkkoalusta muutti ulkomuotoaan ja loistaa nyt uusilla aloitussivuilla.
Spreadshirt aloittaa uuden vuoden kiitos-viestillä asiakkailleen sekä shoppartnereilleen. Syy tähän: Spreadshirt juhlii 2012 kymmenvuotistaivaltaan. Viesti kokonaisuudessaan
Spreadshirt ennätyskurssilla: Joulukuu oli Spreadshirtille todellinen ennätyskuukausi. Yhden ainoan päivän aikana vastaanotimme 12.000 tilausta. Ennemmän siis kuin koskaan aiemmin. Spreadshirtin tonttutytöt ja -pojat saivat todella paiskia töitä.
Feelgood-vastuullinen Stefanie Frenking aloittaa aivan uuden trendin. Spreadshirtin pääpaikassa on tästä lähtien henkilö, joka huolehtii työntekijöiden hyvinvoinnista ja siitä, ettei työstä pääse tulemaan liian totista. Monet yritykset Saksassa ja muualla seuraavat tätä esimerkkiä.
Spreadshirt ottaa vastaan suuret ja pienet vieraat päätoimipisteessään 3. t-paitapaja Designers Openin merkeissä.
T-paitadesignerissa on nyt save and share -toiminto. Luodut tuotteet voi viimein tallentaa, jakaa Facebookissa ja Twitterissä, sekä lähettää sähköpostitse.
Spreadshirt saa korkea-arvoisen vieraan: Saksin ministeripresidentin kesäkiertue tuo herra Tillichin tällä kertaa Leipzigiin, ja suoraan Spreadshirtin päätoimipisteeseen.
Spreadshirt juhlii jo 4. kertaa kansainvälistä t-paitapäivää yhdessä suunnittelijoiden ja t-paitaystävien kanssa Berliinissä ja Bostonissa. Lisäksi t-paitojen ystävät virittivät t-paitapyykkinaruja halki Euroopan. Mukana olivat muun muassa Wien, Barcelona ja Zwolle Alankomaissa.
API -kilpailun ensimmäiset voittajat ovat nyt selvillä. Spreadshirt vastaanotti 15 työtä, mutta vain kahdella oli mahdollisuus voittaa. Voittajiin
Toukokuusta 2011 lähtien on Philip Rooke ollut Spreadshirtin uusi CEO. Philip Rooke saapui 2009 yritykseen, ja oli jo vuonna 2010 johtokunnan jäsen. Hänen huomionsa keskittyy erityisesti myyntiin ja markkinointiin. Spreadshirtin viime vuoden talvella ilmestyneen ensimmäisen katalogin jälkeen vuorossa on ensimmäinen kesämallisto.
Eikä siinä vielä kaikki. Spreadshirt näkyy nyt myös televisiossa. Mainoksen keskipisteessä on t-paita oman mielipiteen ilmaisuvälineenä. Mainokseen täältä
Spreadshirt julistaa ensimmäistä kertaa API -kilpailunalkaneeksi. Haemme omaperäisiä sovelluksia, joiden avulla Spreadshirtin käyttäjät voivat entistä paremmin toteuttaa ideoitaan t-paitojen suunnittelussa.
Tämä oli jo kolmas peräkkäinen vuosi jolloin Spreadshirt otti osaa re:publican bloggarikonferenssiin. Kiinnostus mukana tuomaamme painatuskonetta kohtaan oli aivan uskomaton ja sai työntekijämme työskentelemään hiki hatussa.
Wikileaks perustaa virallisen shopin Spreadshirtille. T-paitojen lisäksi tuotevalikoimaan kuuluvat paljastusverkkoalustan iskulausein ja grafiikoin varustetut mukit ja tarrat. Shoppiin
Spreadshirt kutsui ensimmäistä kertaa Open-IT -tapahtumaan Leipzigin toimipisteeseen. Päivän kestävässä workshopissa aiheesta kiinnostuneille opiskelijoille ja informaatikoille esiteltiin iso osa Spreadshirtin toimialoista.
Spreadshirt juhlii tänäkin vuonna verkkarihousupäivää. Uutuutena tapahtumassa esiintyi sporttipupu Aze, joka jahtasi yhtä jos toistakin bloggaria urheiluhengessä pitkin ja poikin internetiä.
Spreadshirt kokeilee ensimmäistä kertaa 8-vuotisen yrityshistoriansa aikana printtiä ja julkaisee ensimmäisen kataloginsa.
Jana Eggers jättää tehtävänsä oltuaan 4 vuotta yrityksen hallinnossa ja yli 3 vuotta Spreadshirtin toimitusjohtajana. Philip Rooke, varapresidentti sekä shoppipartnereista ja loppuasiakkaista vastaavien osa-alueiden toimitusjohtaja nimitetään hallinnon markkinointijohtajaksi.
Spreadshirt avaa jo toisen kerran t-paitapajansa päätoimipisteessään Leipzigin Plagwitzissa. 6. Designer Openin kunniaksi kävijöillä oli mahdollisuus tarkastella lähietäisyydeltä oman paitansa painatusta ja päästä itsekin kokeilemaan millaista paidan painattaminen on.
Spreadshirt API on saapunut ja tarjoaa nyt shopin ylläpitäjille sekä askartelijoille mahdollisuuden luoda yksilöllisiä Spreadshirt -toimintoja.
Uutta t-paitadesigneria testataan Open beta -versiona, ja todennäköisesti vuodesta 2011 alkaen sen käyttö verkossa laajenee kaikkiin maihin.
Vaaleakutrinen energiapaketti ja Spreadshirtin uusi shopin ylläpitäjä Daniela Katzenberger kävi Leipzigissa painattamassa oman kissapaitansa.
3. toukokuuta juhlitaan kansainvälistä t-paitapäivää. Ei ainoastaan CafePress ole tänä vuonna osa juhlallisuuksia, vaan maailmanlaajuiset merkit ja liikeketjut. 2010 juhlittiin yhdessä Berliinissä, Bostonissa, New Yorkissa, Theasslonikissa, Jakartassa ja monessa muussa maankolkassa.
Luomutekstiilien suosio kasvaa kasvamistaan: Luomuvaatteiden osuus kokonaismyynnistä on ylittynyt ensimmäistä kertaa sen jälkeen, kun ne otettiin Spreadshirtin tuotevalikoimaan.
Yhä useampien tuotteiden painatus on nyt mahdollista digitaalisella suorapainatuksella.
Spreadshirt juhlii verkkaripäiviä - täysin siemauksin.
Spreadshirt mainostaa ensimmäistä kertaa tv :ssä.
Spreadshirt kutsuu t-paitapajaan Designers` Openin kunniaksi: Vierailijat saavat kolmen päivän ajan katsella t-paitojen painatusta Spreadshirtin toimipisteessä Leipzigissa ja kokeilla sitä myös itse.
Saksan liittopäivävaaleissa 2009 (melkein) kaikki puolueet tarjoavat vaalipaitojaan omissa Spreadshirt-shopeissaan.
T-paitadesignerineli Spreadshirtin kehittämän, vaatetuksen luomiseen tarkoitetun online-ohjelman fonttivalikoimaa laajennetaan 25 uudella fontilla.
Kolme uutta huippumanageria vahvistavat Spreadshirt-tiimiä.
laFraisen, jatkuvan t-paitasuunnittelukilpailun ja Spreadshirtin tytäryhtiön nettisivut saavat uuden ilmeen.
Kansainvälistä t-paitapäivää juhlitaan Berliinissä, Bostonissa ja muissa kaupungeissa kuten Oslo, Kiova ja Praha.
Spreadshirt tekee kolmannen kerran yhteistyötä Earth Day e.V :n kanssa. Yhdistyksen ympäristö- ja valistusprojekteja tuetaan yli 6000 eurolla.
7 miljoonas t-paitagrafiikka läpäisee Spreadshirtin grafiikkatestin.
Spreadshirt saa 10 miljoonan euron kasvurahoituksen Kennet Partnersilta ja jatkavalta investoija Accelilta.
Spreadshirt-markkinapaikka saa uuden painopisteen. Etusijalla ovat nyt shopin ylläpitäjien tuotteet, jotta myös loppuasiakkaat innostuisivat erilaisista aihepiireistä.
Spreadshirt tukee Leipzigin ”Designers Open” - messuja sekä Onetee-projektia.
Muutto- Spreadshirt muuttaa uuteen, juuri saneerattuun yrityskeskukseen Leipzigin Plagwitziin, jo aikaisemmin muuttaneen tuotannon kylkeen.
La impresión digital directa llega a Spreadshirt. A partir de ahora los vendedores y clientes finales de Spreadshirt pueden encargar gráficos de píxel para la nueva técnica de impresión. Algunas semanas antes se dio el pistoletazo de salida en Norteamérica y la calidad de impresión fue muy elogiada.
Spreadshirt tunnustaa käytännössä vastuunsa yrittäjänä: uusilta vastuusivuilta kaikki käyttäjät voivat hakea tietoja toimittajista sekä grafiikan hyväksymiskäytännöstä.
Spreadshirt ja agentuuri 12ender julkaisevat kansainvälisten suunnittelijoiden paitagrafiikoita käsittelevän kirjan (Edition: Zeixs)
Spreadshirt tekee aloitteen ensimmäisestä kansainvälisestä t-paitapäivästä, joka tarjoaa online- ja offline-tapahtumia tapahtumapaikoilla Berliini ja Boston.
Spreadshirtin tuotanto muuttaa ensimmäisenä uuteen toimipisteeseen Leipzigin Plagwitziin.
Spreadshirt lahjoittaa yhdistys Earth Day e.V.:lle lähes 4000 euron tukirahan valistusprojektien rahoitukseen.
Spreadshirtin hallituksen Michael Petersen siirtyy yrityksen neuvostoon.
Spreadshirtin testlab, t-paitapainatuksen ja pesukäytännön tietotaitokeskus avataan.
Vuoden testi- ja toteutuskauden jälkeen Spreadshirt julkaisee ensimmäisen NPS-arvonsa 42%. (NPS=Net Promoter Score).
”Lovetab” on uusi virallinen Spreadshirt-logo.
Spreadshirt saa palkinnon ”Great Place to Work”.
Perustaja Lukasz Gadowski siirtyy johtokunnasta tarkastusvaliokunnan johtoon.
Spreadshirt avaa uuden US- keskuksen Bostoniin, Massachusetts.
Open Logo- projektilla 1.6 on kaksi voittajaa.
Tähänastisesta US-toimitusjohtaja Jana Eggersistä tulee uusi CEO. Hän siirtyy Spreadshirt-perustaja Lukasz Gadowskin paikalle.
Spreadshirt avaa toimiston Keski-Berliiniin (Hackescher Markt) ja sulkee Derby Storen.
Spreadshirt käynnistää toista kertaa avoimen kilpailun löytääkseen uuden yrityslogon.
Relaunch! Täysin uudistetut Spreadshirt-sivustot menevät verkkoon. Tärkein uudistus: Spreadshirt-Markkinapaikka, suunnittelijoiden, shopin ylläpitäjien ja loppuasiakkaiden yhteinen verkkoalusta.
Spreadshirt laajentaa valikoimaansa luonnonmukaisesti viljellystä ja sertifioidusta puuvillasta valmistetuilla paidoilla, ja tukee ensimmäistä kertaa Earth Day Internationalia.
Uusi Mission-Statement on valmis. Yrityksen päämäärä numero yksi: ”Meistä tulee maailmanlaajuinen yksilöllisen vaatetuksen luova verkkoalusta”.
Jana Eggers (CEO, Spreadshirt Inc.) kutsutaan sprd.net AG:n johtokuntaan.
Spreadshirt perustaja Lukasz Gadowski saa OnlineStar-erityispalkinnon vuoden 2006 internetyrittäjänä ”Internet-Unternehmer des Jahres 2006”.
Spreadshirt saavuttaa sijan Top 5 Euroopan Top 500 listalla.
Spreadshirt palkitaan toistamiseen (2002 jälkeen) saksilaisen businessplan-kilpailu futureSAX yhteydessä.
Spreadshirt ottaa haltuunsa laFraisen, euroopanlaajuisesti menestyneimmän jatkuvan t-paitagrafiikkakilpailun.
Spreadshirt saa ensimmäisenä eurooppalaisena yrityksenä alallaan Venture Capitalin rahoittaakseen tulevan kansainvälisen kasvunsa.
Berliinin keskeiselle paikalle avataan ”The Derby Store” – ensimmäinen Spreadshirt-kauppa jonne voi astua sisään.
Spreadshirt GmbH muuttuu sprd.net AG :ksi.
Spreadshirt saa Pariisissa Red Herring 100 Europe Award 2006 palkinnon.
Spreadshirt siirtää päätoimipaikkansa BIC :stä (Business und Innovation Centre) teknologiakeskukseen ”GaraGe” saadakseen tilaa kasvulleen.
Spreadshirt käynnistää ”Derbyn”: ensimmäisen jatkuvan t-paitagrafiikkakilpailun saksankielisessä internetissä.
Uusi logo on valittu: Open Logo – projektin voittajaehdokas vakuuttaa tyylitellyllä sormenjäljellä.
Spreadshirt-perustaja Lukasz Gadowski valitaan Keski-Saksan vuoden yrittäjäksi ”Mitteldeutscher Unternehmer des Jahres 2005”.
Open Logo - projekti käynnistyy: Spreadshirt uudistaa yrityslogonsa avoimen kilpailun kautta.
Spreadshirt palkitaan liittotasavallan talous- ja työministeriön Saksan Internetpalkinnolla (Deutscher Internetpreis) 2005.
Spreadshirt muuttaa uuteen logistiikkakeskukseen Leipzigin esikaupunkiin Tauchaan ja kolminkertaistaa tuotanto- ja toimituskapasiteettinsa.
Yrityksen johtaja Lukasz Gadowski valitaan Saksin Gründer Champion :iksi (Perustaja Champion) 2005
Spreadshirt toimii myös puolan kielellä.
Spreadshirt Inc. muuttaa uuteen toimipisteeseen Greensburgiin, PA.
Spreadshirt Inc. aloittaa toimintansa Louisvillessä, USA :ssa Spreadshirt GmbH :n 100% tytäryhtiönä.
Spreadshirt Designer käynnistetään Espanjan markkinoilla, kuten myös Alankomaissa, Italiassa, Norjassa ja Ruotsissa.
Spreadshirt tarjoaa paitadesignerin englannin ja ranskan kielillä.
Spreadshirt saa HP Business Vision Award Deutschland 2004.
HHL :stä valmistuneesta Michael Petersenistä tulee Spreadshirtin hallituksen jäsen.
Spreadshirt avaa 130 neliömetrin suuruisen logistiikkakeskuksen.
Spreadshirt-Designer – interaktiivinen toiminto, jonka avulla paitagrafiikat voidaan asettaa tuotteille – ladataan verkkoon nimellä ”Shirt-O-Mat”.
Spreadshirt GbR :sta tulee Spreadshirt GmbH
5.000 shopin ylläpitäjää käyttää Spreadshirtin palveluja.
Spreadshirt reagoi ajankohtaiseen poliittiseen kehitykseen ja avaa kaksi menestyksekästä aiheshoppia ”Rezession 2003” ja ”Irak-Krieg”.
Spreadshirtin liikeidea palkitaan Saksin Businessplan-kilpailu ”FutureSAX” :issa.
”Ärzte ohne Grenzen e.V.” avulla Spreadshirt saa ensimmäisen key accountin.
Spreadshirtin perustus GbR :nä, Matthias C. Spieß tulee yrityksen jäseneksi. Ensimmäinen automatisoitu täysversio Spreadshirt.de menee verkkoon.
Spreadshirt nimetään Kölnin Businessplan-kilpailu NUK :ssa ”epärealistiseksi yritysmalliksi”.
Spreadshirt saa 100. shopin ylläpitäjän.
Ensimmäinen shop-systeemin prototyyppi ladataan verkkoon. Ensimmäiset tilaukset otetaan vastaan.
Lukasz Gadowski, HHL Leipzigin opiskelija, kehittää Spreadshirtin peruskonseptin.
Vain asiakkaat, jotka ovat itse ostaneet tämän tuotteen, voivat antaa arvioita ja arvosteluja. Tähtiluokitus (yhdestä viiteen) on kaikkien arvostelujen keskiarvo. Asiakkaat voivat myös jättää kirjallisia arvioita. Julkaisemme nämä arvostelut sen jälkeen, kun olemme moderoineet ne.